Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΤΡΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ...ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΥΛΑΚΙ...



Ετοιμαζόταν κάποιος να ταριχεύση ένα σπάνιο πουλάκι, όταν έκπληκτος άκουσε να τον παρακαλεί:
-Χάρισε μου την ζωή, έχω μικρά να θρέψω, και εγώ θα σου δώσω τρεις πρακτικές συμβουλές, που τηρώντας τες θα αλλάξει η ζωή σου. Ο άνθρωπος συμφώνησε και το πουλάκι είπε:
  1. Να μην πιστεύεις στις ανοησίες που λέγονται.
  2. Ποτέ μην μετανοιώσεις για κάποια άλλη πράξη που έκαμες. Και τέλος,
  3. Να μην  ζητάς να κάνεις κάτι, που ξεπερνά τις δυνάμεις σου.
Ελεύθερο το πουλάκι πέταξε σ' ένα κλαδάκι και είπε κοροϊδευτικά στον ταριχευτή:
-Γιατί παρέβης τις συμβουλές μου; Σου είπα να μην πιστεύεις τις ανοησίες των άλλων, και εσύ με πίστεψες και μ' άφησες από τα χέρια σου. Μέσα στην κοιλιά μου όμως υπάρχει ένα πανάκριβο διαμάντι, με το οποίο θα γινόσουν πολύ πλούσιος.
Εκείνος λυπήθηκε που έχασε την ευκαιρία να γίνει πλούσιος και άρχισε να πηδά, για να πιάσει το πουλάκι, που πέταξε ψηλότερα. Τότε ο ταριχευτής σκαρφάλωσε στο δέντρο για να το κυνηγήσει, μα γλίστρησε και πέφτοντας έσπασε το πόδι του. Κι ενώ βογγούσε από τους πόνους, το πουλάκι ξαναμίλησε:
Άνθρωπε μου, ξέχασες γρήγορα τις συμβουλές μου και κέρδισες την συμφορά σου: Πίστεψες ένα ψέμα που σου είπα. Είναι δυνατόν να υπάρχει στην κοιλιά μου διαμάντι; Έπειτα, λυπήθηκες για το καλό που μου έκαμες και θέλησες να με ξαναπιάσεις. Θέλησες έτσι να κάνεις κάτι που ξεπερνά τις δυνατότητες σου. Είναι δυνατόν να πιάσεις με τα χέρια σου ένα πουλί που πετά;
Ο σημερινός άνθρωπος παραβαίνει συστηματικά τις τρεις σωτήριες αυτές συμβουλές και αυτοκαταστρέφεται.
  1. Πιστεύει "βέβηλους και γραώδεις μύθους", προλήψεις, δεισιδαιμονίες κλπ. εγκαταλείπει τα  ολοκάθαρα νερά του Ευαγγελίου και κολυμπά στα λασπόνερα της απιστίας.
  2. Δεν κάνει καλά έργα, δεν νοιάζεται για τον διπλανό του, κλείνεται στον εαυτό του και ασφυκτιά στην μοναξιά του.
  3. Κυνηγά τα αδύνατα, την πληρότητα προσκαίρων και συχνά περιττών ή αμαρτωλών αγαθών. Γι' αυτό και ενώ τα έχει όλα, δεν έχει χαρά και ευτυχία. Είναι ένας Τάνταλος. Κολυμπά σε πλούσια νερά και διψά! Έχει άπειρα φαγητά και πεινά σαν λύκος.
Ας γνωρίσουμε λοιπόν την αλήθεια του Ευαγγελίου και "ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ἡμᾶς"(Ἰωαν. ή,32) 
ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, εκδ. ΛΥΔΙΑ

0 σχόλια:

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΠΕΡΙ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΠΕΡΙ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΑΤΡΩΝ κ.κ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

ΛΥΧΝΟΣ TV-ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΜΑΣ

ΛΥΧΝΟΣ TV-ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΜΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ

ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ 2024-2025

ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ 2024-2025
ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ...

ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΓΑΠΗΣ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΓΑΠΗΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΦΙΛΩΠΤΩΧΟ ΤΑΜΕΙΟ

Blog Archive

Από το Blogger.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Δώσε ζωή...

ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

Translate