Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014
Κάτι για τους Μαθητές και τις Μαθήτριες...
1:31 π.μ.
|
Καλή Όρεξη για...ΔΙΑΒΑΣΜΑ
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Το διάβασμα των μαθημάτων αποτελεί μια συνεχή τριβή στις σχέσεις γονέων και παιδιών (όλων των ηλικιών). Αποτελεί μια συνεχή αγωνία για τους γονείς και μια αφορμή για εντάσεις.
Καταλαβαίνοντας το ΠΑΙΔΙ το ΓΟΝΙΟ την ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Όσο περισσότερο κάνουν οι γονείς τις υποχρεώσεις του παιδιού δική τους υπόθεση, τόσο λιγότερο οι υποχρεώσεις του παιδιού όπως είναι το διάβασμα των μαθημάτων του, θα αποτελούν προτεραιότητα για το παιδί. Τα παιδιά που θεωρούν ότι η απόδοσή τους στο σχολείο είναι πιο σπουδαία για τους γονείς τους απ’ ότι είναι για τα ίδια, δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη τους ως προς το διάβασμα. Οι γονείς πάλι φοβούμενοι ότι τα παιδιά τους θα αποκτήσουν «κενά», παρόλο που βλέπουν πως η μέθοδος της υπενθύμισης, της πίεσης, της επιβολής, της τιμωρίας δεν βοηθά, συνεχίζουν να τα πιέζουν.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
1.Συνεργαστείτε για να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για διάβασμα. Ας σημειωθεί ότι κάθε άνθρωπος συγκεντρώνεται με διαφορετικό τρόπο. Αν για παράδειγμα το παιδί σας διαβάζει ενώ παράλληλα ακούει μουσική (όποια μουσική) μην επεμβαίνετε. Δεν σημαίνει ότι επειδή εσείς για να συγκεντρωθείτε θέλετε ησυχία το ίδιο ισχύει και για το παιδί σας. Πολύ συχνά συναντούμε πια πολυδιάστατες προσωπικότητες που προσπαθούμε να τις κάνουμε να λειτουργήσουν μονοδιάστατα. Αυτό προκαλεί ανταγωνισμό, θυμό και έλλειψη συνεργασίας.
2.Αν (ιδιαίτερα για μικρά παιδιά) το παιδί σας δεν κάθετε να διαβάσει αλλά κινείτε επιτρέψτε του να το κάνει. Ας φύγουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται από τις νουθεσίες του τύπου «Κάτσε φρόνιμα! Συγκεντρώσου! Μην μπαινοβγαίνεις! Μην κουνιέσαι! Μη σηκώνεσαι!»
3.Αν ο δάσκαλος σας στέλνει κάποιο σημείωμα ή σας τηλεφωνεί για να σας ενημερώσει ότι το παιδί σας πηγαίνει αδιάβαστο, ζητήστε του ένα ραντεβού στο οποίο θα παρευρεθεί και το παιδί σας. Μην κλείσετε τη συνάντηση αυτή με εκείνο το πολύ γνωστό «Σ’τα ‘λεγα εγώ!». Είναι προτιμότερο να πείτε μία ενθαρρυντική φράση όπως: «Πιστεύω σε σένα και είμαι σίγουρη ότι τώρα που ξέρεις θα κάνεις το καλύτερο που μπορείς».
4.Όταν το παιδί σας περιμένει την τελευταία στιγμή για να κάνει τα μαθήματά του, παραμείνετε αμέτοχοι.
5.Αν το παιδί σας παραπονιέται ότι δεν προλαβαίνει να κάνει τα μαθήματά του, ακούστε το με πολύ κατανόηση και προσθέσετε «Έχω την εντύπωση πως νοιώθεις πολύ ταραγμένος γι’ αυτό που σου συμβαίνει!» Αυτή η ταύτιση με το συναίσθημά του είναι πολύ σημαντική βοήθεια. Αποφύγετε τα κηρύγματα.
6.Μοιραστείτε τα συναισθήματά σας μαζί του λέγοντας «Η εκπαίδευση μοιάζει να είναι πολύ σημαντική για μένα και φοβάμαι πως δεν είναι το ίδιο σημαντική για σένα. Πραγματικά εύχομαι να ανακαλύψεις την αξία που έχει το να μαθαίνεις! Αν θέλεις τη βοήθειά μου είμαι στη διάθεσή σου», και παραμείνετε μόνο στο να λύσετε κάποια συγκεκριμένη απορία. Μην διαβάζετε μαζί.
Προγραμματίζοντας το μέλλον
1.Πριν καταλήξετε σε συμπεράσματα παρατηρήστε τι ακριβώς κάνει ως προς τις υποχρεώσεις του για τουλάχιστο μια εβδομάδα. Μετά καθίστε μαζί και συζητήσετε τι παρατηρήσατε, τι επιθυμείτε και τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε. Μπορείτε να πείτε πχ. «Όλη την περασμένη εβδομάδα παρατηρούσα ότι ξεκινούσες να κάνεις τις υποχρεώσεις σου πολύ αργά. Πραγματικά θα χαιρόμουν αν ξεκινούσες νωρίτερα και μπορώ να σε βοηθήσω αν θέλεις να προγραμματίσουμε μαζί το χρόνο σου».
2.Πείτε του πως δεν πρόκειται να ξαναγκρινιάξετε ή να ξαναθυμίσετε τις υποχρεώσεις του και ΣΩΠΑΣΤΕ!!!. Αφήστε το να υποστεί τις συνέπειες από το σχολείο. Συνεργαστείτε με το δάσκαλο εξηγώντας τι κάνετε και γιατί.
3.Μην το συγκρίνετε με αδέρφια ή φίλους. Η σύγκριση αποθαρρύνει.
4.Απομακρυνθείτε από το μύθο που λέει πως όσο πιο πολλά πτυχία έχεις τόσο πιο επιτυχημένος είσαι. Θέλετε μια καταρρακωμένη προσωπικότητα με καλούς βαθμούς ή μια υγιή προσωπικότητα με μέτριους ή ακόμη και κακούς βαθμούς; Ξεκαθαρίστε την πρόθεσή σας ως προς αυτό μετά από πολύ σκέψη. Υπάρχουν παιδιά που δεν είναι φτιαγμένα να είναι καλοί μαθητές δεν σημαίνει πως δεν θα γίνουν χρήσιμοι άνθρωποι.
5.Αν πράγματι καταλάβετε πως το παιδί σας χρειάζεται βοήθεια είναι προτιμότερο να τη δώσει κάποιος άλλος ΟΧΙ εσείς. Βάλτε στον προϋπολογισμό σας κάποιον δάσκαλο που θα το βοηθά. Αυτό θα έχει ένα αποτέλεσμα όχι επιθυμητό ως προς τα οικονομικά σας αλλά θα είναι εξαιρετικά βοηθητικό ως προς τη σχέση σας.
Είναι αλήθεια πως το εκπαιδευτικό σύστημα δεν βοηθά ιδιαίτερα και καθώς επικρατεί μία βαθμοθηρική τάση τα προβλήματα ως προς την απόδοση των παιδιών στα μαθήματα μεγαλώνουν συνεχώς. Ας χαλαρώσουν οι γονείς και ας επιτρέψουν στα παιδιά να είναι αυτό που είναι χωρίς να προσπαθούν να επιβάλουν τις δικές τους πεποιθήσεις.
Όσο περισσότερο κάνουν οι γονείς τις υποχρεώσεις του παιδιού δική τους υπόθεση, τόσο λιγότερο οι υποχρεώσεις του παιδιού όπως είναι το διάβασμα των μαθημάτων του, θα αποτελούν προτεραιότητα για το παιδί. Τα παιδιά που θεωρούν ότι η απόδοσή τους στο σχολείο είναι πιο σπουδαία για τους γονείς τους απ’ ότι είναι για τα ίδια, δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη τους ως προς το διάβασμα. Οι γονείς πάλι φοβούμενοι ότι τα παιδιά τους θα αποκτήσουν «κενά», παρόλο που βλέπουν πως η μέθοδος της υπενθύμισης, της πίεσης, της επιβολής, της τιμωρίας δεν βοηθά, συνεχίζουν να τα πιέζουν.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
1.Συνεργαστείτε για να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για διάβασμα. Ας σημειωθεί ότι κάθε άνθρωπος συγκεντρώνεται με διαφορετικό τρόπο. Αν για παράδειγμα το παιδί σας διαβάζει ενώ παράλληλα ακούει μουσική (όποια μουσική) μην επεμβαίνετε. Δεν σημαίνει ότι επειδή εσείς για να συγκεντρωθείτε θέλετε ησυχία το ίδιο ισχύει και για το παιδί σας. Πολύ συχνά συναντούμε πια πολυδιάστατες προσωπικότητες που προσπαθούμε να τις κάνουμε να λειτουργήσουν μονοδιάστατα. Αυτό προκαλεί ανταγωνισμό, θυμό και έλλειψη συνεργασίας.
2.Αν (ιδιαίτερα για μικρά παιδιά) το παιδί σας δεν κάθετε να διαβάσει αλλά κινείτε επιτρέψτε του να το κάνει. Ας φύγουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται από τις νουθεσίες του τύπου «Κάτσε φρόνιμα! Συγκεντρώσου! Μην μπαινοβγαίνεις! Μην κουνιέσαι! Μη σηκώνεσαι!»
3.Αν ο δάσκαλος σας στέλνει κάποιο σημείωμα ή σας τηλεφωνεί για να σας ενημερώσει ότι το παιδί σας πηγαίνει αδιάβαστο, ζητήστε του ένα ραντεβού στο οποίο θα παρευρεθεί και το παιδί σας. Μην κλείσετε τη συνάντηση αυτή με εκείνο το πολύ γνωστό «Σ’τα ‘λεγα εγώ!». Είναι προτιμότερο να πείτε μία ενθαρρυντική φράση όπως: «Πιστεύω σε σένα και είμαι σίγουρη ότι τώρα που ξέρεις θα κάνεις το καλύτερο που μπορείς».
4.Όταν το παιδί σας περιμένει την τελευταία στιγμή για να κάνει τα μαθήματά του, παραμείνετε αμέτοχοι.
5.Αν το παιδί σας παραπονιέται ότι δεν προλαβαίνει να κάνει τα μαθήματά του, ακούστε το με πολύ κατανόηση και προσθέσετε «Έχω την εντύπωση πως νοιώθεις πολύ ταραγμένος γι’ αυτό που σου συμβαίνει!» Αυτή η ταύτιση με το συναίσθημά του είναι πολύ σημαντική βοήθεια. Αποφύγετε τα κηρύγματα.
6.Μοιραστείτε τα συναισθήματά σας μαζί του λέγοντας «Η εκπαίδευση μοιάζει να είναι πολύ σημαντική για μένα και φοβάμαι πως δεν είναι το ίδιο σημαντική για σένα. Πραγματικά εύχομαι να ανακαλύψεις την αξία που έχει το να μαθαίνεις! Αν θέλεις τη βοήθειά μου είμαι στη διάθεσή σου», και παραμείνετε μόνο στο να λύσετε κάποια συγκεκριμένη απορία. Μην διαβάζετε μαζί.
Προγραμματίζοντας το μέλλον
1.Πριν καταλήξετε σε συμπεράσματα παρατηρήστε τι ακριβώς κάνει ως προς τις υποχρεώσεις του για τουλάχιστο μια εβδομάδα. Μετά καθίστε μαζί και συζητήσετε τι παρατηρήσατε, τι επιθυμείτε και τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε. Μπορείτε να πείτε πχ. «Όλη την περασμένη εβδομάδα παρατηρούσα ότι ξεκινούσες να κάνεις τις υποχρεώσεις σου πολύ αργά. Πραγματικά θα χαιρόμουν αν ξεκινούσες νωρίτερα και μπορώ να σε βοηθήσω αν θέλεις να προγραμματίσουμε μαζί το χρόνο σου».
2.Πείτε του πως δεν πρόκειται να ξαναγκρινιάξετε ή να ξαναθυμίσετε τις υποχρεώσεις του και ΣΩΠΑΣΤΕ!!!. Αφήστε το να υποστεί τις συνέπειες από το σχολείο. Συνεργαστείτε με το δάσκαλο εξηγώντας τι κάνετε και γιατί.
3.Μην το συγκρίνετε με αδέρφια ή φίλους. Η σύγκριση αποθαρρύνει.
4.Απομακρυνθείτε από το μύθο που λέει πως όσο πιο πολλά πτυχία έχεις τόσο πιο επιτυχημένος είσαι. Θέλετε μια καταρρακωμένη προσωπικότητα με καλούς βαθμούς ή μια υγιή προσωπικότητα με μέτριους ή ακόμη και κακούς βαθμούς; Ξεκαθαρίστε την πρόθεσή σας ως προς αυτό μετά από πολύ σκέψη. Υπάρχουν παιδιά που δεν είναι φτιαγμένα να είναι καλοί μαθητές δεν σημαίνει πως δεν θα γίνουν χρήσιμοι άνθρωποι.
5.Αν πράγματι καταλάβετε πως το παιδί σας χρειάζεται βοήθεια είναι προτιμότερο να τη δώσει κάποιος άλλος ΟΧΙ εσείς. Βάλτε στον προϋπολογισμό σας κάποιον δάσκαλο που θα το βοηθά. Αυτό θα έχει ένα αποτέλεσμα όχι επιθυμητό ως προς τα οικονομικά σας αλλά θα είναι εξαιρετικά βοηθητικό ως προς τη σχέση σας.
Είναι αλήθεια πως το εκπαιδευτικό σύστημα δεν βοηθά ιδιαίτερα και καθώς επικρατεί μία βαθμοθηρική τάση τα προβλήματα ως προς την απόδοση των παιδιών στα μαθήματα μεγαλώνουν συνεχώς. Ας χαλαρώσουν οι γονείς και ας επιτρέψουν στα παιδιά να είναι αυτό που είναι χωρίς να προσπαθούν να επιβάλουν τις δικές τους πεποιθήσεις.
Ε.Φ: Ε.Μ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Blog Archive
-
►
2024
(332)
- ► Σεπτεμβρίου (30)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2023
(364)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (27)
- ► Φεβρουαρίου (28)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2022
(349)
- ► Δεκεμβρίου (31)
- ► Σεπτεμβρίου (32)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2021
(350)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (30)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (33)
-
►
2020
(359)
- ► Δεκεμβρίου (32)
- ► Σεπτεμβρίου (31)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2019
(404)
- ► Δεκεμβρίου (32)
- ► Σεπτεμβρίου (34)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (33)
-
►
2018
(425)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (36)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (38)
-
►
2017
(427)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (35)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (46)
-
►
2016
(418)
- ► Δεκεμβρίου (39)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (41)
-
►
2015
(419)
- ► Δεκεμβρίου (35)
- ► Σεπτεμβρίου (42)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
▼
2014
(377)
- ► Δεκεμβρίου (35)
-
▼
Οκτωβρίου
(33)
- ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΣΠΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΞΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014
- 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΜΙΚΡΗ ΑΓΡΥΠΝΙΑ - ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
- ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
- Ὁ ἑορτασμός τῆς 28ης Ὀκτωβρίου στήν Πάτρα.
- ΧΟΡΟΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ...!
- Το Έπος!
- Συγκίνηση στήν τελετή ἀπόσυρσης τῶν Α-7 CORSAIR ἀε...
- ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
- Πότε θά ἁγιοποιηθοῦν οἱ μαῖες;
- Κονίτσης Ανδρέας: ''Ο Χριστός και η Ελλάδα θα νική...
- ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΘΕΟΥ Σ...
- Κάτι για τους Μαθητές και τις Μαθήτριες...
- Απλά καλέ μου φίλε μέχρι να μάθεις το γιατί θα έχε...
- ΕΝΟΡΙΑΚΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΞΕΙΣ 2014-2015
- Ο Χριστός και η Εκκλησία Του προσκαλούν...
- Αρχίζουν τα Κατηχητικά μας 18 Οκτωβρίου 2014!
- Αγιορείτικη Διήγηση για τον Παράδεισο
- Λέγε σε κάθε ευκαιρία τον καλό λόγο,Είναι σαν ...
- "Το δικό μας αντίο"! Οι πεζοναύτες αποχαιρετούν το...
- ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΕΡΝΙΤΣΗΣ κ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ, ΒΟΗΘΟ...
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛ...
- ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ Ι.Μ.ΠΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ...
- Επίσκοπος Κερνίτσης εξελέγη ο Αρχιμ. Χρύσανθος Στε...
- Μεσογαίας Νικόλαος: ''Η βιοηθική απαιτεί πολύ λεπτ...
- Η Ιεραρχία τονίζει την ανάγκη να ενισχυθούν οι γεν...
- Η προσευχή “Πάτερ ημών” σε δραματική παρουσίαση
- Ενημέρωση Ιεραρχίας για Μεγάλη Σύνοδο και Θεολογικ...
- Η ΠΑΤΡΑ ΑΠΕΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΓΕΛΟ, ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ Φ...
- Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος
- Η εθνική μας ταυτότητα ως αντίδοτο στην κρίση
- Ο Άγγελος Σικελιανός για την Παναγία στο έπος του ...
- ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΔΡΑΣΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014
- ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014
- ► Σεπτεμβρίου (31)
- ► Φεβρουαρίου (28)
- ► Ιανουαρίου (35)
-
►
2013
(367)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (28)
- ► Φεβρουαρίου (32)
- ► Ιανουαρίου (23)
-
►
2012
(37)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
Από το Blogger.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Πώς βρέθηκε και υψώθηκε ο Τίμιος Σταυρός Του κ. Π. Μ. Σωτήρχου Δυο φορές τον χρόνο εορτάζει πανηγυρικά η Εκκλησία μας τον Τίμιον...
-
EΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΑΤΡΩΝ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 19.11.2017 Μὲ λαμπρότητα καὶ μὲ τὴν συμμετοχὴ χιλιάδων πιστῶν ἀπ...
-
Ὓμνον στίς εὐσεβεῖς μητέρες, ἒπλεξε ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρῶν κ.κ. Χρυσόστομος , ὁμιλώντας κατά τήν διάρκεια τῆς Θείας Λε...
-
ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ 2019 11/3 ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ, Αρχή της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής: α)Πρωί: Όρθρος-Ώρες-Εσπερινός 06:45, β)Από...
-
Προκαταβολικά πρέπει να σημειώσουμε, ότι η εικόνα της Γεννήσεως του Χριστού ανήκει στις λεγόμενες πολυεικόνες, διότι απεικονίζει πολλά γ...
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2024
(332)
- ► Σεπτεμβρίου (30)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2023
(364)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (27)
- ► Φεβρουαρίου (28)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2022
(349)
- ► Δεκεμβρίου (31)
- ► Σεπτεμβρίου (32)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2021
(350)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (30)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (33)
-
►
2020
(359)
- ► Δεκεμβρίου (32)
- ► Σεπτεμβρίου (31)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2019
(404)
- ► Δεκεμβρίου (32)
- ► Σεπτεμβρίου (34)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (33)
-
►
2018
(425)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (36)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (38)
-
►
2017
(427)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (35)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (46)
-
►
2016
(418)
- ► Δεκεμβρίου (39)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (41)
-
►
2015
(419)
- ► Δεκεμβρίου (35)
- ► Σεπτεμβρίου (42)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
▼
2014
(377)
- ► Δεκεμβρίου (35)
-
▼
Οκτωβρίου
(33)
- ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΣΠΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΞΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014
- 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΜΙΚΡΗ ΑΓΡΥΠΝΙΑ - ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
- ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
- Ὁ ἑορτασμός τῆς 28ης Ὀκτωβρίου στήν Πάτρα.
- ΧΟΡΟΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ...!
- Το Έπος!
- Συγκίνηση στήν τελετή ἀπόσυρσης τῶν Α-7 CORSAIR ἀε...
- ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
- Πότε θά ἁγιοποιηθοῦν οἱ μαῖες;
- Κονίτσης Ανδρέας: ''Ο Χριστός και η Ελλάδα θα νική...
- ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΘΕΟΥ Σ...
- Κάτι για τους Μαθητές και τις Μαθήτριες...
- Απλά καλέ μου φίλε μέχρι να μάθεις το γιατί θα έχε...
- ΕΝΟΡΙΑΚΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΞΕΙΣ 2014-2015
- Ο Χριστός και η Εκκλησία Του προσκαλούν...
- Αρχίζουν τα Κατηχητικά μας 18 Οκτωβρίου 2014!
- Αγιορείτικη Διήγηση για τον Παράδεισο
- Λέγε σε κάθε ευκαιρία τον καλό λόγο,Είναι σαν ...
- "Το δικό μας αντίο"! Οι πεζοναύτες αποχαιρετούν το...
- ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΕΡΝΙΤΣΗΣ κ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ, ΒΟΗΘΟ...
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛ...
- ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ Ι.Μ.ΠΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ...
- Επίσκοπος Κερνίτσης εξελέγη ο Αρχιμ. Χρύσανθος Στε...
- Μεσογαίας Νικόλαος: ''Η βιοηθική απαιτεί πολύ λεπτ...
- Η Ιεραρχία τονίζει την ανάγκη να ενισχυθούν οι γεν...
- Η προσευχή “Πάτερ ημών” σε δραματική παρουσίαση
- Ενημέρωση Ιεραρχίας για Μεγάλη Σύνοδο και Θεολογικ...
- Η ΠΑΤΡΑ ΑΠΕΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΓΕΛΟ, ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ Φ...
- Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος
- Η εθνική μας ταυτότητα ως αντίδοτο στην κρίση
- Ο Άγγελος Σικελιανός για την Παναγία στο έπος του ...
- ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΔΡΑΣΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014
- ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014
- ► Σεπτεμβρίου (31)
- ► Φεβρουαρίου (28)
- ► Ιανουαρίου (35)
-
►
2013
(367)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (28)
- ► Φεβρουαρίου (32)
- ► Ιανουαρίου (23)
-
►
2012
(37)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου