Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Οι αγωνιστές του 1821...!(α)

Ανδρέας Μιαούλης (1769-1835) ήταν μέθυσος.Όταν άρχισε η Επανάσταση τον πλησίασε ο Κουντουριώτης και του είπε:
-Έ Αννδρέα. είναι καιρός πιά να αρνηθής τον τον εαυτό σου. Η Πατρίδα ζητά την λεβεντιά σου. Άφησε την χυδαία μέθη και μέθυσε με το θεϊκό κρασί που λέγεται αγάπη προς την πολυβασανισμένη μας πατρίδα. Στο όνομα της πατρίδος ας πούμε κάτω τα πάθη.
Από τότε ο Μιαούλης έκοψε την μέθη και αναδείχτηκε μιά από τις ηρωϊκότερες φυσιογνωμίες του ιερού αγώνα.
  • Αλήθεια, πόσο ψηλότερα αναεβαίνει ο άνθρωπος, όταν φλογίζεται από ένα ευγενές ιδανικό! Όταν αποκτά όραμα!
Ήρθαν και με ρέθιζαν και μ'έταζαν να μπώ σε ξένες φατρίες και εις κόμματα. Τους είπα: Όποιον κόμμα είναι της Πατρίδας μου και της θρησκείας μου, με εκείνο είμαι, και με το Σύνταγμα, δηλαδή το Ευαγγέλιο του Θεού.
Ιωάννης Μακρυγιάννης

Παπαφλέσσας:  Έλληνες, ποτέ μην ξεχνάτε το χρέος σε Θεό και σε Πατρίδα!Σ'αυτά τα δύο σας εξορκίζω ή να νικήσουμε ή να πεθάνουμε κάτω από την σημαία του Χριστού...

Ο Ανδρέας Λόντος νίκησε το χρήμα. Έδωσε όλα τα λεφτά του στον αγώνα, μέχρι σημείου να δυδτυχήση το σπίτι του! Ένας φίλος του είπε:
-Λόντο, Λόντο, κράτα και παραπίσω τα χρήματα σου, να μην ψωμοζητήση το σπίτι σου!
Και εκείνος αποκρίθηκε:
-Πλούτη μου είναι η Πατρίδα μου, χωράφια μου είναι η Ελλάδα!
Από: ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ εκδ. ΛΥΔΙΑ

0 σχόλια:

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΠΕΡΙ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΠΕΡΙ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΑΤΡΩΝ κ.κ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

ΛΥΧΝΟΣ TV-ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΜΑΣ

ΛΥΧΝΟΣ TV-ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΜΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ

ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ 2022-2023

ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ 2022-2023
ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ...

ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΓΑΠΗΣ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΓΑΠΗΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΦΙΛΩΠΤΩΧΟ ΤΑΜΕΙΟ

Blog Archive

Από το Blogger.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Δώσε ζωή...

ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

Translate